2009. augusztus 9., vasárnap

Tokyo Ramen

Szintén az irodától nem messze, kellemes belső, duruzsoló francia sanzonok (mi más zene is lenne egy ramenesben...?), shoyu-rament rendelek.


Lássuk csak: a tészta jónak mondható, a chashú is megüti a mértéket, a menma egy kicsit szét van ugyan főve, de ez még bocsánatos lenne. A lé? vékony, halovány, és túl erős a shoyu-iz benne. Az egész olyan... karakter nélküli, kicsit iskolás. Vagy lehet, hogy nekem a shoyu-aji ramen egyszerűen nem az esetem?


Men: 7

Leves: 3

Chashú & the rest: 5 (a túlkészült menma miatt)

Összpontszám: 15/30 --> nem volt emlékezetes


1 megjegyzés:

  1. Nagyon elvezetes ez a ramenes sorozatod :o)
    Szombaton elmentem Budapesten ujra a Momotaroba. Nem volt rossz a ramenjuk, de elozo hetvegen jobbat ettem a kinai-koreaiban a Pacsirtamezon. Hiaba, szeretem a csiposet! Mert nekik olyanjuk is van.

    VálaszTörlés