2009. október 6., kedd

Shióramen, második nekifutás

Mondhatni, tökéletesen felkészült voltam, farkaséhes (7 órája ettem utoljára) és kissé besörzött, ha értitek mire gondolok. Gondoltam, ne kisérletezzünk, újra csak a Kóment választottam, közel is van, jó is. A múltkori tapasztalat alapján shóyurament gondoltam kérni, de valahogy shióramen lett belőle, hiába, az alapos előkészületek.. De most már ne küldjük vissza, különben is, már nagyon éhes voltam.


Az, hogy a men fantasztikusan jó volt, nem ért meglepetésként, bár most még jobb volt, mint múltkor, mert vékony volt, akár a Jangarában, úgy látszik, nekem ez a gyengém, + 1 pont, hopp! hiszen ez már 9! A chashú is hozta a formáját, ahogy szokta + volt hozzá valami barna izé, amit bele lehetett tenni és nagyon izgi, kicsit fokhagymás-égett izt adott az egésznek. Ez mind rendben van, erre számítottunk. De hogy a lé is ilyen jó legyen...! egyértelműen megdőlt a multkori elméletem, miszerint én nem szeretem a shióajit. Nem a fenét. Csak a rossz shióaji ráment nem szeretem...


Men: 9

Leves: 8

Chashú & the rest: 8

Összpontszám: 25/30 --> igen erős versenyző!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése