2009. december 8., kedd

Szolgálati közlemény - TTT

Hát akkor most tessék, lehet írni az én megmondtam! típusú kommenteket, a lényeg az, hogy a fél éves igérvény az passé, TTT (Tolom Tovább Tokyóban) még egy - közelebbről nem meghatározott - darabig, részben mert jó a meló, részben pedig mert jó itt Tokyóban, otthon pedig, hááát hogyismondjam... na, inkább hagyjuk. Túllépve az eset személyes vonzatain, tehát akkor a Tokyo Reloaded is megy tovább rendületlen, hátha mi nyerjük a jövő évi Goldenblogot a "Legjobb visszatérő japánblog" kategóriában? mert blogot írni jó, és mert így eszembe jutnak régi történetek és az újakat sem felejtem el, meg hát az is jó, amikor mondják, hogy JÓ. Na jó...

Azért lehet, hogy kicsit visszafogunk a tempóból, mert más ám négyszázat futni és megint más maratont, a napi egy poszt azért nehezen lesz tartható, még akkor is, ha csalok és néha előre dolgozom. De mesélnivaló maradt bőven, és ha van aki olvassa, akkor poszt is lesz, bízvást.

7 megjegyzés:

  1. sőőt ha már itt tartunk, még irigykedés is van állandó jelleggel, mert hát ugye, ki ne szeretne Tokyo-ban dolgozni... szóval tudod, ha esetleg van valahol üresedés, tudod bárhol, akkor... gondolj az olvasóidra!

    VálaszTörlés
  2. azért hiányozni fogtok... jó, hogy legalább így hallunk felőletek.
    zsanci

    VálaszTörlés
  3. ありがとうございます。és köszönöm a biztatást...

    VálaszTörlés
  4. Most nekiülök a blognak, elejétöl, felkészülésképpen. Férj üzleti utra megy, s elkisérhetem.Nagyon be vagyok tojva és a blogodbol probálok ismerkedni a várossal, az emberekkel.

    VálaszTörlés